De här snygga underverken landar snart hos Weekday!



enjoy


dagens inspiration



enjoy


dagens outfit



dagens outfit:
t-shirt (svart) - Köpenhamn
jeansleggings (ljusblå) - HM
skor (svarta) - Ugg (usa)
tröja (grå) - Replay
armband (guld) - Present

enjoy


Scarlett Johansson for Mango atum 2009



enjoy


Anything Ken can do Barbie can do better


tror jag ska slå till på den här snyggingen,den kommer från Shirtstore och kostar 169 kr.

enjoy


smycka


bild: anna kubel

enjoy


the bag every girl wants!


en alexander wang är precis vad jag skulle vilja ha till hösten! finns dock ett mycket billigare altenativ på Zara,värd att spana in!

enjoy

Kate Moss for Topshop 2009



enjoy

dagens köp


tuffa leopardleggings från Urban Outfittters,200 kr

ser dock mer rosa ut irl men men ni får se på en dagens outfit :) 300 pixs från Urban

enjoy

dagens outfit



dagens outfit:
blus (blå) - Zara
pennskirt (svart) - American appeal
tights (svarta) - ?
stövlar (svarta) - Hunter
halsband (silver) - Bikbok

enjoy

your shoe


dom här pjucksen från din sko vill jag verkligen ha! dom ska jag kolla in i morgon

enjoy

jewellery


jag har börjat plocka på mig en del smycken nu,de här är mina favoriter :)

enjoy

nytt på Hm



enjoy

10% off!

Nu har jag även startat sammarbete med smyckes-shoppen Bracy.com,så därför får ni en liten present :) när ni beställer nått från Bracys skriv bara in BRACY och sen är 10 % borta från din beställning :) för länk kolla längst ner på bloggen,passa på nu!

enjoy

Kate Moss for Vouge (Russia) 2009




snyggt vouge!

enjoy

bags


måste ha 2:a såå snygg!

enjoy

fullrulle kanelbullle!

oj hejsan mkt har hänt :)
träffat kompisar,varit barnvakt,haft loppis och börjat skolan !! somsagt mkt pgång just nu

enjoy

nit-ring


snygg snygg snygg!
en sån här ska jag också fixa ihop

enjoy

from catwalk till celeb



Amanda B in Herve Ledger


Jessica B in Wildfox


Audrina P in Karina Grimaldi

enjoy

minimarket


den här snygga kjolen från Minimarket har jag spanat in länge,nu finns den på bubbleroom och är dessutom på rea :)  REA:1199.00 kr Ordinarie pris: 1750.00 kr
svårt att motstå!

enjoy

gårdagens outfit



gårdagens outfit:
baslinne (vitt) - Topshop
kofta (svart) - New yorker
kjol (mönstrad) - Zara NY!
skor (vit) - Convers
klocka (rosa) - Grekland
+ ett par rosett örhängen från Köpenhamn

enjoy

dagens köp



idag fyndade jag den här snyggingen på Zara,79 spänn :D snygg eller hur?

enjoy

miley cyrus in elle august 2009






jag är gillar faktiskt inte bilderna så mkt,bättre lycka nästa gång ... elle

enjoy

dagens outfit och facelook




dagens outfit:
oversize t-shirt (vit) - Bikbok
kjol (ljusbrun) - Hm NY!
kofta (svart) - New yorker
klocka (rosa) - Grekland
hårband (mörkblått) - gjort själv

sticker till stan nu!
update: hemma nu :)
lunchade med mamma på zanzibars trevliga uteservering (norrmalmstorg) sen gick vi vidare till en modeutställning,det var riktigt kul att se.. sen lite senare mötte jag upp min kusin,köpte en kjol (lägger in bild snart)

enjoy

enjoy

:)

kul att alla beskökare verkar komma tillbaks nu :) men släng gärna in lite kommentarer!!!

enjoy

Rosebud - my fav


skönhets favoriten Rosebud gör verkligen underverk,prova själv! finns på t.e.x eleven.se och inne på Souk (drottninggatan).. 90 pixs är den helt klart värd. Nu har även en ny smak landat i butik,Mocha Rose med vanilj :)

enjoy

dagens köp



tidigare idag mötte jag upp sara i centrum och hann in på Hm en snbabis,då fann jag dessa 199 kr.. som hittat!

enjoy

made it on my own





jag hade några tygstycken kvar från en klänning som jag sydde om till en kjol så jag flätade ihop ett hippie/hårband och ett armband :) vad tycks?

enjoy


i just love ribbons


jag är helt galen i rosetter!
jag har funderat på att skippa mössa i höst/vinter och köra på ett pannband istället :) men vilken färg? det lutar nog åt ett rosa enligt mig.. och sen det jätte snygga skjärpet,det lutar åt ett svart (passar nästan till allt)..

enjoy

I've got a feeling - Black eye peace



enjoy

not fashion,just fun!

måste bara tipsa om den här bloggen som sara visade mig idag... sjuk kul!

enjoy

två skönhets nyheter



1. Kat von Ds (Miami ink) tato conceler,den kan du använda när du vill täcka dina tatueringar som t.e.x på en arbets intrejuv :)
2.Ett läppstift som Whitney Port har tagit fram med märket Cargo,älskar färgen :) lite av pengarna går även till välgörenhet
3.Du hittar dom på Sephora

enjoy

I'm good I'm gone - Lykke li



enjoy

Fuck you - Lily Allen



enjoy

inspiration från lookbook



enjoy

gårdagens outfit


hade ingen kamera så jag fick fotta med mobilen :/

gårdagens outfit:
klänning (lila) - Frankrike (marknad) NY!
nitskjärp (svart) - Gt
kofta (svart) - New yorker (köpenhamn) NY!
skor (silver) - Marc by marc jacobs (usa)
väska (svart) - usa (mall)

enjoy

Leighton Meester in Herpes bazaar



enjoy

Lindsay Lohan i Elle (UK)


Lindsay Lohan i Elles september nummer,hett!

enjoy

at daddys work

hej nu är jag tillbaks,samma gamla jag fast i en ny blogg :) i den här bloggen kommer det vara mer än modeblogg än den gamla,hope you i'll like it! just nu har jag ätit en jätte god lunch me pappa,blev inget barnvakteri :)

enjoy

RSS 2.0