babysitting

barnvakt,hemma vid sju :)

enjoy


i like i like i like!!


bild: Felicia F
jag älskar nit-kjolen i högra hörnet funderar på att köpa denna underbara skapelse,den kommer från Monki för er som var lite nyfikna :)

enjoy


dagen som gott

idag började dagen med en mysig frukost på Gaute (?) me Molly,Becka och Hannah :) sen stack vi till skolan slutade vid 15 då gick ja hem till Anna g med Anna b och Hanni .. kolla på skäckfilm haha. tillsist begav jag mig till Friskis på Lidingö och gick ett jympa-pss med min kusse och nu är jag hemma hos pappas fru ... visst har jag hunnit med mkt

enjoy


ja är en boklus


it-girl nummer 4,love it..

enjoy


det här landar hos Monki i höst!



enjoy


ny kategori

Fashion news :)

enjoy


Sonia Rykiel for HM


bild: angelicas closet

Sonia Rykiel är H&Ms nya gästdesigner för vintern 2009 och våren 2010. Samarbetet börjar med enunderklädeskollektion och accessoarer 5 december och sen i feb så landar även en stickad kollektion även för barn,kan det här gå fel?

enjoy


Det här ska jag inte missa!

läs!

enjoy


snyggt från budgetkedjorna


HM

tro det eller ej Kapphal

Lindex
bilder:anykind

enjoy


I want skosnören


från? HÄR!

just nu älskar jag leopardmönstade-skosnören jag ska absolut hoppa på trenden!

enjoy


såå nu är jag tillbaks

hej,sorry har inte haft tid eller ork till bloggning!
fredag: träffade becka,anna b,gustav och simon vi kollade på en skräckis.. och innan var jag hemma hos hannah :) sov över me becka..
lördag: stack ja&becka och red med simon,gustav och erik hhaah det var ganska underhållande sen åkte vi vidare till mig och såg på sex and the city och käkade ben and jerry's!
söndag (idag) : hjälp typ mamma och tränat med kusinen..
ja ganska så lugn helg

enjoy


hemma hos becki

kass upptatering,jag vet!

enjoy


nyttnytt!


cool mössa med nitar på,129 kr från Zara

en grå bas-kofta också från Zara 149?

enjoy


inget internet!!!!!

åååh jag är så sur har inte kunnat blogga p.g.r av att datoärn laggar återkommer på onsdag när jag är hos pappa igen håll ut!!

enjoy


MGMT - Kids



enjoy


what the celebs wear



Blake Lively in Alexander Wang,snyggt!


kollade in den här snygga västen på Nk för ett tag sen,sjuk snygg! den kommer från Juicy Couture och på bilden bär en av mina favoritskådisar Emily Blunt den.



Olivia från The city i diesel :)

enjoy


passion


klickade lite på kameran och tog den här..

enjoy


de här fick jag med mig igår





dåliga bilder,aja


1.t-shirt från Monki 100 kr,skynda fynda
2.Odd molly topp från Wink (sturegallerian) 800 kr
3.nitörhängen 50 kr
4.nitring 80 kr

enjoy


shopping och bio med mamma

hejsan.. idag har jag lunchat på Vapiano med mamma sen drog vi vidare på en shoppingtur och avrundade med The ugly truth :) den var riktigt kul! har tyvärr inte kamerasladden i närheten så bilderna kommer antagligen upp imorgon,håll ut

enjoy


dagens outfit


hade helst bara haft ett par jeans på mig men glömde alla mina jeans hos mamma :(

dagens outfit:
klänning (svart) - HM
sjkorta (rosa) - Urban Outfitters
skor (svarta) - Ugg Australia
halsband (fjäder och hajtand i trä) - Frankrike och HM
armband (svart,guld) - HM och present

enjoy


gårdagens outfit



gårdagens outfit:
skjorta (rutig) - Abercombie and fitch
fodral (svart) - Mammas gamla
örhängen (gula) - Gt
skor (vita) - Convers
armband (guld) - present
plus massor av smycken och en klocka.

enjoy


Sexy bitch - Akon feat David Guetta


jag fullkomligt spelar sönder den här låten just nu,den här spelades ett par ex antal gånger både på klassresan och igår!

enjoy


budgetfavoriter från HM


skjal: 80 kr
ring: 40 kr
klackar : 350 kr (?)

enjoy


Inspirationskälla för hösten 2009


nitar,döskallar,grått svart,dragkedjor och cykelbyxa.¨

enjoy


my breakfast


körde på en sockerbomb till frukost :) idag ska jag träffa becka och kanske molly..

enjoy


nytt i garderoben :)



nya leggings med dragkedja från Bikbok,149 kr

enjoy


hemma och slut

återkommer imorgon,nu är jag hemma efter ett Supriseparty för två killkompisar :)

enjoy


answers



SVAR:
tack tack,kul att höra! mkt roligare när ni kommenterar mer då blir jag mkt mer motiverad att blogga.
 Iallafall,till frågan : bloggar (läser ca 40 bloggar om dagen),tidningar,folk,bilder och affärer (såklart:)

enjoy


detta hände när jag inte bloggade :

jag träffade Ellis,Nadine,Hannah,Simon,Niclas,Catti och Erik på fredagen :) på lördagen lunchade jag med Sophia,Hannah,Carro,Ebba G och Sofia W,träffade nästan samma gäng på kvällen men då åt vi sushi och kollade på Beck hemma hos Sofia.På söndagen var jag i stan med min kusin efter att jag spenderat natten hemma hos Hannah.. och sen tillsist på måndagen drog jag och seglade med klassen i tre dagar! Efter jag knappt hunnit komma hem mötte jag upp Becka och Molly och gick på Chic-saken :) det var kul,kom dock bara hem med ett par undies från Topshop(lägger upp bild sen).. vi fick 20% på allt i en shoppinggalleria,en gratis chictidning och mängder av gratis tuggummin och mintpastiller haha..

enjoy


new stuff



halsband från HM tror det kostade 60 kr


body från Bikbok (mkt snyggare i verkligenheten) 249 pixs :)

enjoy


back imorgon :)

nu är jag tillbaks eller imorgon iallafall :) ska iväg på ett mingel som hålls av chic snart!

enjoy


ja kan inte blogga

inget internet ingen bloggning :(
enjoy

nu vet jag,jag är lycklig!

Jag skojar om att skära sig,men det är ju faktiskt vissas vardag.
Jag låtsas skjuter med händerna,när vissa får riktiga pistoler riktade mot sig.
Jag skojar om svininfluensan,men vissa dör faktiskt i det.
Jag säger att jag hatar skolan,när vissa skulle döda för att gå i en skola.
Jag klagar på min månadspeng,när vissa till och med måste jobba ihop pengar till sina föräldrar istället för att få.

Jag skojar helt enkelt om nått som kanske är någon annans verklighet,jag kanske mst bättra mig?

enjoy,but don't forget to love.


dagens outfit



dagens outfit:
linne (svart) - Glamor
pennskirt (svart,uppdragen till en mini-dress) - American appeal
leggings (leopard) - Urban Outfitters
kavaj (svart) - Zara (NYC)
skor (vita) - Convers
halband (2 silver,1 guld) - HM,Sturegallerian,HM)
armband (svart,guld) - Present,trasigt mockaband och hårsnoddar

enjoy


lookbook.nu


inspiration till max.

enjoy


I want a skull


de här vill ja ha!

enjoy


Skynda fynda!



enjoy


jag träffade My i stan och fick med mig de här :


snygga fjäder-örhängen funderar på att köpa ett till par från JC.. 79 kr på Gt



efterlängtad väska från Gt,199 pixs :)

enjoy


RSS 2.0