when we where young


sjukt gammal på min sara :) saknar dig!

enjoy


dagens outfit



dagens outfit:

tröja (mörkblå) - Ralhp Lauren
byxor (svart) - Monki
stövlar (svarta) - Hunter
rosett (svart) - HM

enjoy


dagens låt

Empire Of The Sun – Walking On A Dream

enjoy


triodag

tjoo :) idag har jag spenderat dagen me my BFFS! vi bakade lussebullar (igen!) och pluggade .. dagens outfit kommer upp inom kort. hare bra och

enjoy


snyggt från HM



enjoy


One,two,three


lussebullarna är färdiga vi hade kanel på istället eftersom ingen i familjen gillar russin,förövrigt har jag bara stirrat på tv:n och pluggat so. snart dags för middag,åhh ja e hungrig..

enjoy


Je m'ennuie de l'été


bild tagen mamma? i frankrike i sommras
just nu pluggar jag so och slö kollar på Idol,jag älskar Tove! snart blir det pepparkaksbak samt lussebullar,mums..

enjoy


Rachel Barror - Liar Liar


EN STOR JÄTTE LÄNK TILL DEN SOM KAN HITTA DEN HÄR PÅ SPOTIFY!

enjoy


se värt på tv i dag :)





på söndagar kollar jag alltid bara på tv och pluggar :)

enjoy


plåtning på g



nästa söndag (andra advent) gash vad tiden går fort,aja väntar alltså en plåtning :)
enjoy


dagens låt

Blue – One Love

enjoy


VS-fashionshow



enjoy


dagens låt

Name The Pet – Get On The Bus 

enjoy


answer



SVAR: billiga men bra HM :)

enjoy


Kapphal



jag har aldrig gillar Kapphal men dessa saker tycker jag är riktigt snygga och de bästa är att inget ligger över 80 kr ,hur bra?

enjoy


today life is black and white



sjukt trött det är min enda känsla just nu! ätit pizza (fuck diets hhaa) och nu vaniljglass med passionfrukt

enjoy


hemma igen :)

nu är jag hemma igen efter ett dygn på en gård i örebro.. det var rätt så lyckat! vi spelade paintboll,red och kollade på nån skräckis men jag somnade haha så typiskt mig. aja bättre update nu alltså

enjoy


mammas pojkar


alexander mc-queen
jag ser på mammas pojkar och drömmer mig bort bland snygga äckligt dyra saker.

enjoy


dagens låt

The Killers – All These Things That I've Done 

enjoy


the dress that I bought today


har fickor och sen ska jag piffa till den med mitt nitskjärp tror det blir okej :)

enjoy


the day before the day we have all been waiting for..

helloj idag är jag bara glad och sjukt taggad! ska på inflyttning fest imorgon i örebro? haha så ingen bloggning.
idag har jag pluggat me hannah och panik köpt en klänning tills imorgon samt ätit peparkaksglass,me like!

min syster för ett bra tag sen,tagen av mig

enjoy


hemma hos hanni

åker snart hem,är just nu hos hannah och pluggar..

enjoy


gammal bild


gammal bild från sydafrika i 5:an
jag har haft somsagt en riktigt kass dag! failade på matteprovet,var barnvakt och jag fick släpa hem en skrikande/gråtande unge och sen massor av plugg! men efter 3 gråtattaker så känner jag nytt hopp,bättre imorgon det lovar jag!

enjoy


dagens låt

David Guetta – One Love (Featuring Estelle) 

jag mår dåligt på alla sätt och vis idag så det är därför jag inte orkar upptaterar!

enjoy


acne jeansen jag köpte igår :)



Hex heter modellen,lite högre midja och raka ben.. 1299 kr på b.la Nk eller acne affären

enjoy


Inne och utelista


1. Kissie : kan hon inte inse ingen är avundsjuk på henne,hon är fejk. Jag tror det är bullshit att hon sägs bara spela en roll i bloggen. Om hon är såå himla rik som hon påstår varför köper hon typ alla sina kläder på Gina tricot?


kissie osminkad haha!

2. såna här liknande fejk uggs sheph ? aja dom går för mig. köp Uggs!


1. Carolina Gynning : såå snygg och jätte bra blogg! älskar också hennes tavlor

ball tjej :)

2. Blackberrys : jag vill ha en nu! snygga,stora och jaa helt underbara ..


enjoy


haha kolla in de här

http://www.emimusic.ca/artists/david_guetta/sexy_chick_soundboard/ - jag älskar akons låt sexy bitch här kan du göra din egen version !

enjoy


Dagens låt

The Killers – All These Things That I've Done

enjoy


copycat


De äkta är från designern Christian Louboutin och budget paret kommer ifrån budget kedjan Forever21,jag kan säga att de är väldigt lika och man sparar tusenlappar!

enjoy


lista

McDonalds eller Burger King

Blondiner eller Brunetter

Surt eller Salt godis

Vanlig Cola eller Cola light

Jay Z eller Eminem

Paris eller New York

Stockholm eller Göteborg

Kaffe eller Te

Adriana Lima
eller Miranda Kerr

High heels eller Converse

Desperate Housewives eller Gossip Girl

Scrubs eller How I met your mother

Blåögda killar eller Brunögda

Sony Ericsson eller Nokia

Xbox eller Playstation

Utekväll eller hemmakväll

Julafton eller nyårsafton

Ginatricot eller H&M

Ge
eller

Britney Spears eller Lady Gaga

Personlighet
eller utseende

Pengar eller kärlek

Chips eller Ostbågar

Att aldrig mer få äta chips eller att aldrig mer få shoppa skor
från Kenza

enjoy


god morgon!

hejsan :) igår köpte jag ett par acne-jeans på Nk och sen så bytte jag mina rosa Ralph Lauren tröja till en blå v-ringad.. slänger in bilder när jag e hemma!
här kommer en gammal bild på mig:

gillade verkligen min hårfärg på den här bilden!

enjoy


djur-risk


bild:Emsedge
gud vad jag blev kär i Toves styling i fredags? vad tycker ni?

enjoy


in the studio

hej kul att många har hittat hit genom Annie :) på hennes blogg blev jag somsagt veckans blogg,tack så jätte mkt!

idag har jag varit i "the studio" med min kusin,där blev vi sminkade och sen så blev vi fottade här kmr ett smakprov :)



enjoy


dagens köp


lyckas tyvärr inte fånga den underbara färgen

färgen är mer så här
Ralph Lauren tröja,1095 kr från NK (kids)

enjoy


gårdagens outfit


hatar bilden...

gårdagens outfit:
klänning (svart) - Urban outfitters
nitskjärp (silver/svart) - Gina
kofta (svart) - Indiska (hannahs)
rosett (svart) - HM
örhängen (silver) - Glitter
plus mörka naglar och tofsar samt ett bästisarmband

enjoy


sunday :)

god dag :) har just kommit hem från kyrkbesöket och fika me pappa.det blev en morotsmuffins med en vitamin care,me like! senare ska jag på middag,plugga och möta my somsagt.. och sen ska jag nog svänga förbi NK så att jag kan köpa min tröja som jag la undan igår :)

enjoy


update

har haft lite polare över ;) hhaha.. vi kollade på en ganska bra skräckis och åt massor! hhannah sover här ,morgondagens planering: möta my,gymma,middag och gå i kyrkan inför konfa.

enjoy


lördagsshopping med mamma

idag har jag tagit svininfluensan vaccinet,fikat på Albert and Jack's ,lunchat på en bar och handlat sockor till mina hunters.. imorgon ska jag köpa en Ralph Lauren tröja :)

socka,cream 349 kr (häst&hund,kungsgatan)

enjoy


ny design

japp en ny .. skriv NU vad tycker ni? bättre sämre? säg vad just du tycker :) godnatt!

enjoy


ett till armband ops..


ett nytt armband,ni vet det där som jag ville ha så gärna från Lindex!?
aja 60 spänn från jaa Lindex somsagt

enjoy


blake lively in maríe claire


me like :)

enjoy


think outside the box


just nu håller jag på att täcka en hel låda med inspirerande bilder :) resultat inom kort!

enjoy


me like,vodka rock

kolla in den här snygga nya vodka falska,hur cool är inte den lixsom?


cool eller hur?

enjoy


Amazing (remix) - Seal

http://open.spotify.com/track/0vW1SkudMIjig5efIYj0Nv

gammal låt som jag älskar!

enjoy


Inne och utelista (kan fjortisbloggare så kan jag!)


1. Twilight :,jag har inte läst böckerna men sett filmen och jag tycker den är grymt överskattad! och jag tycker verkligen inte att nån av karaktärerna är snygga. nej Twilight går för min del...


gubbe?

2. Farmville :,jag är verkligen utsatt när det kommer till farmville eftersom två av mina närmsta vänner spelar det. jag kan inte förstå hur man kan känna stress över ett par fejk-plantor i ett jävla spel!? en sak är säkert FARMVILLE SUGER!

3. Fjällräven : (dock inte brun/mörkgrön).det påminner bara om fjortistider,visst dom är varma men tyvärr är jackan fjortisstämplad.

1. Nitar : kan inte sluta dessa älskade små snygga sakerna!


2. Avklippta fingervantar : (alltså avklippta fingrar)  eller vad det heter ni fattar eller hur? såå coola :) ska nog införskaffa mig ett par egen,kolla in Weekdays om ni är sugna på ett par.

enjoy


Slowmortion leather belt


bild:bellme
Idag finns en riktigt favorit hos Bellme,detta skjärp ägs av b.la bloggerskorna :Mogi,Blondinbella och stureprofilen Louise Adolphson.. om jag hade 480 spänn hade jag lätt slagit till på det!

enjoy


Memories - David Guetta

http://open.spotify.com/track/5uEdRMxRDaWOA4ZWMOEKM1

enjoy


rings


just nu vill bara överdosera mina fingrar med massor av coola ringar.

idag har jag bråkat med mamma,bakat kladdkaka med anna g,becka och hannah och spelat bandy tills jag höll på att falla ihop :)

enjoy


-

sorry ingen inspiration idag.

enjoy


mina favoritlack


från vänster
1. mörkrött,Constance carroll,38 Damson
2.svart,Mavala,48 black
3.knall rosa,essie,643 Guilty pleasures
4.mörklila,Sparitual,80374 Solitude

enjoy


fridays och middag

igår så pluggade jag med pappa somsagt och sen så åt vi på fridays :) det var riktigt gått! sen bar det av till becka där fixade vi oss lite och sen tog vi en promenad till anna,där befann sig hannah också.. sen var vi på middagen,riktigt god mat och en riktig tjekväll. idag är det bara plugga och kolla på tv kanske ska och träna också .förlåt för ett sjukt trist inlägg!

enjoy


detta har/ska hända under det senaste dygnet :)

igår var jag med erik,becky och marie vi gjorde inte nått spec.. sen sov ja över med marre,idag har pluggat,fikat på Albert's and Jack's? :) och pluggat.. senare ikväll blir det tjejmiddag och övernattning! ja finns inte mkt mer att säga,hare bra och

enjoy


elsas mode = utläst


har just läst ut elsas mode,riktigt bra

enjoy


pics på ella tagna av mig :)







här får ni se några :)

enjoy


fottnigen i studio :)

sorry för kass uppdatering anyway här kommer lite bilder :) kommer även att lägga upp bilder på min lillasyster som jag både styleat och fottat i studion idag :) men de får ni vänta tills i helgen!









enjoy


bilder från studion

ikväll lägger jag in bilder från studion där jag praoar :)
ENJOY

mot gymmet ;)



hörs!

enjoy


just nu



sorry för webbcam bilder
just nu : musik som dunkar i hörlurarna,hemkunskap och läsning (sofis mode,chic och bloggar ofc!)

enjoy


black and white



dagens outfit:
mockakjol (svart) - Weekday
tshirt (vit me tryck) - Monki
bolero (svart) - Malene Birger

enjoy


gårdagen

igår pluggade jag i typ 3 timmar,har typ aldrig pluggat så mkt i hela mitt liv.efter praon mötte jag upp de föredetta arbetslösa hannah&becka vi tog en fika på carros&nikitas prao sen följde bexs med mig och vi pluggade satt jag höll på att spy.idag ska jag träffa my,sedan ska jag plugga med becki :)

enjoy


mot praon


dagens facelook,tee monki
nu ska jag bege mig till min prao igen,jag jobbar i en fotostudio :) det är riktigt kul!

enjoy


kameran är upphittad



så en mkt bättre dagens outfit :)

dagens outfit:
klänning (svart) - Weekday
väst (grå) - Zara
armband (guld) - present
strumpbyxor (svarta) - Wolford

enjoy


wishlist


bild:Anna kubel
den här insiprationboken från Mary-kate och Ashley Olsen ska jag absolut önska mig i julklapp!
jag vet att den finns på Urban outfitters (Bibloteksgatan) och kostar ca 300-350 kr om jag minns rätt :)

enjoy


absolut hembränt

läs den här artikeln,sjuk kul enligt mig!

enjoy


dagens outfit


klänning Weekday plus en stickad väst från Zara (om jag hittar kameran får ni en bättre bild)

enjoy


praovecka :)

ska snart bege mig till min praoplats.jag kommer snart att avslöja vad jag håller på med.
dagens facelook:


ha en bra dag och

enjoy


inspiration


bild:Sanna Tranlöv ,pannband Monki
jag har varit sugen på att köpa ett pannband,men har inte trott att det skulle passa mig.men när jag såg det här snygga beslöt jag mig för att prova igen,gud det är galet snyggt right?

enjoy


svar på frågorna

från : anonym
1.jag har hört att du och erik lindstedt är på G,ja eller nej?
2.varför är du så ful?
3.var har du köpt din fina pälsväst?
4.varifrån kmr dit smink?
5. bra blogg, men vrf uppdaterar du inte på fredagar.super du?

SVAR:
1.vi är kompisar.
2.hahah jag vet inte!
3.affär: Vila märke: Rut med flera
4. mest Id,annars mac(för läppar) och ögonskuggor från flera olika märken.
5. haha de du? men nej,jag hinner helt enkelt inte :(

från:anonym
är du tillsamans med någon?

SVAR:nepp,singel and ready to mingel ;)

varför uppdaterar du aldrig?
vem gillar du?
vilka är din bästa vänner?
hur mkt shoppar du för per mån?

SVAR:
försöker hinna med så mkt som möjligt,håller på att bli bättre!
den håller jag för mig själv..
Hannah,Becka,Anna B just nu.. men sen har jag andra som jag känner att jag verkligen är nära och tycker om mkt men hinner inte träffa dom så ofta ..
kanske 1000 kr :/

vad tycker du om
Kenza
Blondinbella
Kissie
Paow
Dessie
2.var bor du?
3.vilken/vilka är dina favorit affärer?

SVAR:
kenza - gillar hennes klädstil,men tycker att hon verkar ganska boring och så tycker jag att hennes blogg har blivit sämre.
blondinbella - har lyckats och ingen kan ju ta ifrån det från henne.verkar snäll och smart
kissie - vet vad hon håller på med men jag tycker att hon verkar jätte omogen och så ser hon ut som en fjortis.. men visst det är rätt underhållande att läsa hennes blogg.
paow - på nått sett gillar jag henne,gillar också hennes stil (för det mesta iallafall) men hon verkar också ganska omogen,vem hoppar av skolan när man är 16 lixsom?
dessie - kul att läsa hennes blogg,men hon är så fjortis och hon är lixsom 15 år.. verkar dock mogna sakta men säkert.

hur tycker du att en bra blogg ska vara?

SVAR: bra uppdatering,kategorier,personlig och mkt bilder :)

enjoy


söndag


gammal bild,sepia i picasa 3
idag har jag bara varit hemma och gått till kyrkan(måste göra de inför konfan) och sen så tog jag även en kort promenad ner till sturep och mötte upp bexs.. ja det var min dag än så länge.snart kommer gäster,det är kalasfirande på g och tillsist tänkte jag gå och träna järnet ur mig själv!

enjoy


Kristen and Edward in Bazaar


jag är inte alls något twilight-fan men jag måste erkänna att de är grymt snygga i nyaste nummret av hb!

enjoy


the summer is gone but the clothes still hold on.


Monki
jag bara älskar färgen,men ett smalt brunt skjärp tror jag att den kommer bli hur snygg som helst!

enjoy


me like


bild:emsedge
den här snyggingen hittar du på hm och tror den ligger runt 200 kr.

enjoy


Party in the USA - Miley Cyrus



enjoy


hemma och tar det lugnt


bild från förra veckan tror jag :)
nu har jag skaffat picasa på datorn jag uppdaterar på mest,så nu blir det bättre dagens outfits !!

enjoy


igår fick jag mina första betyg,eller asså inte slut betyg

hej,sitter här hemma hos becky.. hon har varit och ridit? så jag har varit här helt själv hela morgonen :( .. aja,igår så åkte jag och bexs hem till mig (stan) och åt och fixade oss sen drog vi till hannah. där befann sig simon,gustav vp,erik,joseph,catti och gustav k.. :) men alla gick rätt tidigt men men det var rätt trevligt.. igår fick jag somsagt betygen eller asså var man ligger till och det gick mk bättre än förväntat fick 4 g (i två kunde man inte få högre) och sen ett mvg resten vg :) .. aja nu e bexs tillbaks

enjoy


Gästblogg

Hola, Becky Blomwood here!
Just sitter jag och väntar på tåget och det är extremt kallt..
Det jag ville säga med detta inlägg var att Vilma intekommer uppdatera idag, eftersom att det är FREDAG!
Ja det ska bli bättre uppdatering i helgen enligt vilma men skavi tro på det?
Nu är det så att Vilma ska ha en frågestud och ni har HELA helgen på er!
Kram på er alla


godmorgon :)

dagens facelook,kommer nog tyvärr inte att kunna uptatera idag för att jag ska vara barnvakt rätt sent :(

skjorta (rosa-rutig) - Urban outfittters


enjoy


sommar

jag hade längtat efter snö men just nu är det ingen snö utan enbart jätte kallt och på de jätte blåsigt,me don't like!


en färgstark bild från i somras :)

enjoy


emd for lajf !


vår coola bild från i torsdags? med emd Mattias haha .. jag ser dock as ful ut men skit samma :)

enjoy


ska till bussen

upptaterar senare ska springa till bussen nu,sara väntar :)

enjoy


mysiga mjukisar :)




oddmolly
jag älskar dom här visst är dom söta! men det känns lite onödligt att lägga så mkt på ett par mjukisbyxor men men man kan ju alltid drömma.

enjoy


Whyred rea!

för er som inte har grova skulder som jag kan jag starkt tipsa om att vi medlem i Sofi mode klubben just nu erbjuder dom en Whyred rea på ons,det är 50 - 80 % så passa på att bli medlem på aftonbladet.se/sofismode och sen får ni själva leta upp artikeln ;)

enjoy


kissie who?


just nu är det inte ett par svindyra klackar som står på vill ha-listan utan en helt vanlig typ påse med detta tryck :)

enjoy


hemma från gymmet


tee (vit med tryck) - Weekday
nu har jag tränat med min kusin i två timmar :) känner mig riktigt stolt.det blev 30 min springning på rullbandet,25 på crosstrainern,15 övrigt (pilatesboll och t.e.x hopprep) och 10 min ben och rumpa !

enjoy


markerade axlar


bild: Lisa Olsson
den här snygging skulle ju inte sitta fel,den kommer från Chicy för er som undrar.

enjoy


RSS 2.0