answer



SVAR: Den är köpt på Bikbok.. men jag tror tyvärr inte den finns kvar eftersom jag fyndade den på rean!

enjoy


answer


SVAR: jag har inte köpt den,eftersom som du sa är den soldout :( men ska in till stan i veckan och kolla om den finns kvar någonstans.. har du sett den?

enjoy


en bättre bild på klänningen jag köpte till nyår :)



åååh vad jag älskar den :) visst är den snygg!?

enjoy

fredag igår

hej,har spenderat ca ett dygn hos hannah med hannah,ellis,sophia och paula :) .. igår så kollade vi bara på film hos hannah,blev ingen fest :( .. men kanske ikväll,annars har inte mkt hänt ska lägga in lite bilder snart ! håll ut

enjoy


can't wait


åååh längtar

enjoy


spinning around my head



enjoy


Såå snygg!


Dollyblond
ååh jag älskar den här tröjan,den finns på HM! nån som har koll på priset?

enjoy


pannkaka också





pics:me

enjoy


barnvakt

just nu sitter jag barnvakt till 5 barn :O återkommer !

enjoy


---

hej,hemma ifrån anna place :) behöver jag säga mer än american pie och kladdkaka ? vi fick även sluta tidigare en toppen dag alltså ! ska snart äta sen ska jag ta några bilder..

enjoy


klubba




pics:me
idag har inte varit en lyckad dag,jobbiga skolan! aja hörs imorgon

enjoy


pics of hannah








pics:me

enjoy


ciao

åker till friskis och kör ett pass som vanligt :) hörs

enjoy


kokosboll


hejsan svejsan,på morgonen gick jag till kyrkan,ensam! inte så kul ..  iallfall idag står träning,plugg och kanske shopping på listan.

enjoy


dagens outfit


skit tråkig.

dagens outfit:
topp (vit) - Odd molly
kjol (svart) - Filippa K
kofta (svart) - Custommade (Mathilde)
strumpbyxor (svart) ?

enjoy


min idol

http://fifi-lapin.blogspot.com/ 

enjoy


what the celebs wear




Vem? Paris Hilton
I? en klänning
Från? Yumi Kim
Finns? shoprumor.com

enjoy


Såld


Net-a-porter.com

enjoy


what the celebs wear




Vem? Ashley Tisdale
I? En klänning
Från? Free Pepole
Finns? revolveclothing.com

enjoy


insp ++++


bilc: Caroline B
alexander mq killer heels

enjoy


budgets plagg


Lindex (http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7866514 )
jag har fasnat för det här snygga linnet,149 och de är ditt! nice

enjoy

systrar





snygga eller hur?

enjoy


cupcake



pics:me

idag har jag fikat på Mocco med pappa,bästa morotskakan ever! innan de så spelade vi badminton.. ja inte så mkt att berätta,men jag undrar verkligen vad ni vill se mer av! skriv vad som helst!!!

enjoy


anna bff






pics: me
snygga right?

enjoy


those eyes


ska åka iväg snart för att plugga m min morbror,prov imorgon :(
nu middag!

enjoy


candy


pic:ja
igår träffade jag molly,becka och sen sov jag hos hannah med paula,vi träffade kalle och niklas som vi såg på Taken med (sjukt bra!) sen blev det ph :) det slutade med att vi inte somnade förrens vid 2 men som tur hade vi sovmorgon till 12,yey

enjoy


first pic


japp nu blir det inga fler webcam bild,jiipie! här har vi en av dom första bilderna jag tagit.
hope you like it!

enjoy


satsning i vår!


tror att jag ska slå till på ett brunt nagellack,tror det kan bli lite coolt.. kul med lite omväxling :)
btw kamera batteriet laddar,bilder imorgon!

enjoy


yeeeah,bästa dagen sen skolan började iallafall

min kamera har kommit!!!! yeeeah..slutade 11.15,då gick jag hem till anna och kollade på Sex and the city i timmar :) typ inga läxor. ja vad kan jag säga bättre dag än igår,helt klart!

enjoy


bajs

idag går inte mkt som det ska. kommer typ få IG på mitt fysikprov och sen blev jag puttade av ett par jävla killar med flit,vad är männikors problem? aja hann iallafall till träningspasset med paula,och sen har mamma tröstat mig med sushi.btw det bästa idag var endå att mina kamera är äntligen beställt!! gaah vad jag längtar :)

enjoy


inspiration till våren


Proenza Schoulder

helt rätt enligt mig!

enjoy


Sonia Rykiel for HM


klädkollektionen ganska cool tycker jag,har hittat flera saker som jag ska fundera på :)

enjoy


off to go!



nitskjärp,svartklänning,rosett och sotade ögon.. I'm off to go! hörs nån gång senare imorgon. Ha en super kväll :)

enjoy


ikväll

hej på er!
idag ska jag servera på beckas kusins fest,skönt att få lite extra cash ;) .. så det är mina planer.. idag har jag bara stirrat på tv:n och pluggat och så kommer nog dagen att fortsätta..aja rätt så skönt.

enjoy


answer



SVAR: haha nej.. ingen av grejerna separat kostar över 500 kr :)

enjoy


answer



SVAR: Anna och Helena Graf :)

enjoy


hm wants !


ALLT DE UNDERBARA KOMMER IFRÅN HM OCH KOSTAR INTE ÖVER 500 KR,HUR BRA?

enjoy


happy friday!

idag ska jag på midddag hos tvillingarna.. hörs

enjoy


insp


vill ha! axelgrejerna kostar 100 spänn st och kommer från Monki

enjoy


answer



SVAR: HM :)

enjoy


spanat länge


bild:paow
ååh såg den här underbara koftan redan i spanien,såå snygg! den ska jag ha!!

enjoy


.

har inget vettigt att skriva,inväntar kameran.. då kommer bloggen att bli bättre,ja lovar!

enjoy


dagens outfit


dålig bild.

dagens outfit:
topp (svart) - Weekday
kjol (grå) - Spanien (lånad)
strumpbyxor (svarta) - unknown
kofta (svart) - Mahtilde
armband (svart) - Lindex
plus mitt rosett-diadem från HM

enjoy


-


nya byxor från Sand,1599 kr från början sen 30% = 1199 ? kr :)

enjoy


ännu ett nitskjärp :)


nytt nitskjärp från Zara kostade 259 kr från början sen nersatt till 179 kr .. :)

enjoy


dagens outfit


det var nån som ville se mer dagens outfit,det kommer komma upp fler när jag fått min kamera :)

dagens outfit:
t-shirt med volanger (mörkblå/svart) - Weekday NY!
skjärp (guld) - Urban Outfitters NYTT!
byxor (svarta) - Sand NYA!

enjoy


årets första semla

hejsan .. idag har jag shoppat med mamma,det blev ett par blanka pants från Sand och ett nitskjärp från Zara :) bilderna kommer ut imorgon! nu ska jag till hannah,vi ska göra en skolgrej och sen kommer typ paula,då lär vi väl kolla på film .. aja,ha en bra kväll! btw idag när mamma och jag fikade så åt jag årets första semla,sååå gott!!

enjoy


nitväst


bild:annies blogg
hittade den här snygga nitvästen hos Annie,nån som har sett om den finns kvar på Zara?

enjoy


åååhh ge mig sommar


Lindex och HM

enjoy


Natalie Portman in Elle (UK)



enjoy


Lady Gaga in 944 Magazine January


såå gaga

enjoy


dagens låt

Lady Gaga – Alejandro

enjoy


answer



SVAR: hm,jätte imponerad! miljövänligt ska kollektionen också vara!

enjoy


garden


KÄR! kollektionen släpps i slutet av mars.. can't wait

enjoy


gifts :)




kolla vad jag fick av hannah i går !
doft (love spell) och ett par nya panties från VS :) tack hanni!

enjoy


dagens låt

Imogen Heap – Hide And Seek

enjoy


hej då

orkar inte idag,dagen har spenderats me hanni och sara. sov över med marie igår vi såg på The hangover :) den var bra! nej men nu ska vara social och ska åka hem till hannah för där ska jag spendera natten. kameran kommer att beställas idag eller imorgon :D
hare bra och

enjoy


inspirations-collage


mönstrade strumpbyxor,svartvitt,tecknat,sommar

enjoy


Åh vad jag vill ha ett handsmycke!


bilder: modekungen,dollyblond och chainme

enjoy


kameror kameror kameror

gaah så mkt,och jag vet typ ingenting! är det nån som vet om nån av dessa är bra?
Canon EOS 1000D
CANON EOS 450D
Canon EOS 500D

blir galen!

enjoy


bara för att

Namn: Anna Vilma Astrid Linnea Necander
Har du kramat någon idag; Farmor
Vad har du ätit idag: För mkt..
Dagens klädsel: svarta byxor,Monki.topp,Weekday.Nitskjärp,Gt.Kofta,Zara.

Senaste gången du grät: Kommer faktiskt inte ihåg
Vem pratade du i telefon med sist: Becky
Senaste personen du tänkte på: hmm,Anna eller Hannah
Vilken film kollade du på senast: John Tucker most die eller Bring it on (in it to win it)
Är du kär just nu: nja
Vem ska du träffa imorgon: Anna eller Marie
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: hmm ingen just nu
Vad önskar du att du slapp göra: gå i skolan och bo i swe

Vad längtar du till: England
Vad ångrar du i ditt liv: En sak.
När flög du senast: Hem från Spanien
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Ja, det gör dom säkert!
Kan du vissla: Japp
Äger du en ipod: nej,såld :(
Vilken är din favorit månad & år: Alla sommar månader
Tycker du om gul-bil-leken: Hahah nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja för det mesta

Vad sa du senast högt: Om du inte vill ha nått längre så vet du att jag finns!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Vad är du på för humör just nu: Glad lite trött
Hur många kuddar sover du med: Två

Gjorde du klockan åtta i morse: Sov
Första bästa kompis: Sara <3

Har du saknat någon de senaste 48 timmarna: Japp 
Vilket uttryck använder du mest: De är såå inte okej
Gillar du någon särskild extra mycket nu: Jaa!
Har du bra självförtroende: Jadå

enjoy


ciao

sticker till farmor,hörs senare!

enjoy


dagens låt

Jennifer Hudson – All Dressed In Love

enjoy


-

hej igår kollade jag&kusinen på allt för många lost avsnitt och bara tog det lugnt. idag skulle jag ha gått på Avatar :) men det blev trassel :( .. ska dra mig hem till farmor snart för att betala klart mina skulder och dricka lite te,ikväll ska ja nog träffa folk !

enjoy


I want a pair of Dr Martens


jag har verkligen fastnat! jag vet inte vilken färg bara men jag kanske borde vara duktig och välja ett par svarta som passar till allt typ eller ska jag spåra med ett par rosa? haha ;).. helst skulle jag vilja ha ett par mörk gråa,som inte är blanka utan som de svarta! nån som har sett om det finns?

enjoy


Blake lively in nylon magazine november 2009 (försenad!)


jag hade missat att gossip girl favoriten Blake var med i Nylon i November snygga bilder iallafall :)

enjoy


dagens låt

The Source & Candi Staton – You Got The Love (Now Voyager Mix)

enjoy


lindsay lohan in Muse Magazine



enjoy


julaftons outfit



julaftons outfit:
kjol (svart) - Forever21
tröja (svart) NY! - Gina tricot
halsband (svart) - Urban outfitters
strumpbyxor (bruna) - Hm
armband (svart) - Sydafrika
turkost nagellack från Face

enjoy

två köp som jag gjorde i spanien


brittans parfym,150 kr

haha ja dålig bild,aja var glada endå.. 18 euro vilket typ är ca 190 kr


enjoy


this is what I bought yesterday


en shopaholics bekännelser från Buylando,60 pixs

tee med volang från Weekday 250 kr först sen 50% off = 125 kr


stickad oversize-tröja med nitar från Zara 300 kr på rean


smalt nitskjärp 70 kr från Urban kostade 125 eller 130 innan tror ja

sidenrosett från Sonia Rykiel for HM,den var på halva priset :) 200 - 50% = 100 kr

enjoy


dagens låt

Michael Jackson – Billie Jean

enjoy


igår

gah vad mkt jag shoppade igår! en film,en stickadtröja,en sidenrosett(en till!),en skjärp och en t-shirt .. japp men vadå,rean är verkligen igång och den är bra! slänger in bilder sen men nu ska jag njuta av frukost med min vagel :( tyck synd om mig!

enjoy


heemma :)

hej har mkt att berätta men tar det senare,inte min dator :) men det här fick jag i julklapp :
systemkamera (ska välja ut en med mamma på lovet!! bättre bilder till bloggen.)
smink-kurs (där får man även välja saker för 500 kr)
permenera på en tidning (ska också välja,kan bara inte bestämma mig?)
pengar
resan till gran canaria
och lite små saker,kommer inte riktigt ihåg allt eftersom jag har varit borta hahah :) men skriver mer sen

enjoy


RSS 2.0