åååhhh


hittade den här på Kenzas blogg,ååååh I have been carried away!

enjoy


julbak för hela slanten ;)

idag har jag spenderat dagen med mn kusin,vi fixar inför morgondagens julbord .. så jag har inte mkt tid över,sorry. god jul .. juste det var någon som undrade om det var jag på på bilden i inläggen "bilder från plåtningen" och svaret är nej,det är min syster jag fick assistera bakom kameran :) 
enjoy

julbak för hela slanten ;)

idag har jag spenderat dagen med mn kusin,vi fixar inför morgondagens julbord .. så jag har inte mkt tid över,sorry. god jul .. juste det var någon som undrade om det var jag på på bilden i inläggen "bilder från plåtningen" och svaret är nej,det är min syster jag fick assistera bakom kameran :) 
enjoy

dagens låt

Nelly Furtado – One-Trick Pony 

enjoy


mina första klappar


svart topp,Gina
necessär,Face (light beige)
nagellack,Face (turkost,71)

tack alla :)

enjoy


plåtningen


här är två bilder från plåtningen som både jag och min syster fick medverka vid :)
foto : Per K
designer : Erica L

enjoy


inspiration


pic: felicia frithof
ååh ska verkligen skaffa mig leopardskosnören,om ni vill veta vad jag önskar mig såå leopardmönstrade skosnören hahhaa!!

enjoy


dagens avklarade

nya mobilmoney,check
fikat med sophia&paula,check
bytt monki tröjan,check
postat tillbaks min Sonia Rykiel tofflor (för små :(),check

aah jag älskar när man får saker gjort!!

enjoy


miss you baby


ja och min vän hannah i 5:an eller 6:an :)

enjoy


scones


jag äter den perfekta frukosten. scones med hårdvispad grädde samt smör,tyvärr var sylten slut :(

enjoy


dagens låt

Taio Cruz – Break Your Heart

enjoy


dagens låt

Carola – Himlen i min famn 
(som resten av familjen gillar jag inte Carola,men den här låten tycker jag är riktigt bra!)

enjoy


answer



SVAR: haha kul att du har koll på de inte ens jag kom ihåg det,aja det är bara kul hhaha.. jag kmr själv inte riktigt ihåg men spårat blev det inte haha jag tror att jag bara var me sophia&hannah och såg på film,köpte godis och gjorde 2 omgångar med misslyckad knäck!! men kollade nyss i kalendern och detta var tydligen på lördagen tror jag :) nån som kan komma på vad jag gjorde den dagen jag inte var med hannah&sophia?
ps kul när ni kommeterar,mer än kul att svara tillbaks!!

enjoy


åååh jag vill ha


299 kr från Vila :) finns på nelly.com ?

enjoy


yeey i'm going away

spanien 25/12-2/1 - 09 :) idag blev hela familjen överraskad med en resa,jag sticker till Canarieöarna? på juldagen och landar på hemmaplan en dag efter nyår !!

enjoy


brunch me la famila

japp,brunch först kl 14 sen vidare till mamma på födelsedagsfika :) grattis mami! upptaterar kanske senare ikväll

enjoy


dagens låt

Jimmy Cliff – Sitting In Limbo

enjoy


nytt :)


t-shirt me nitar från Monki,200 kr .. hmm ska jag behålla den,vad tycker ni?


jätte söt klänning men skit dålig bild,pappa har kameran med sig :( 499 kr - 30%

enjoy


vilken dag!

hej igen.. hann inte skriva nått mer igår fullrulle :) mötte upp Paula,vi shoppade (köpte en klänning,lägger upp bild snart.. och sen julklappar.) sen gjorde vi en annan väldigt rolig sak . vi blev typ fottade för björnborg inne i en reklampelare haha lite knäppt som det låter,i underkläder :) haha as kul ,varför vi gjorde de var för att man fick undies ! kul dag,tack paula! sen stack jag hem jätte fort sen tog jag tåget till anna,där fixade vi oss och erik kom förbi snabbt.. sen drog vi till middagen,mkt jobb för lite pengar säger ja haha men aja kul endå.. idag har jag också varit på stan me paula,vi hämtade upp vårt björnborg kort och shoppade lite och avslutade med en tjockis lunch på tacobar :) mums!

enjoy


dagens låt

Peter Bjorn And John – Young Folks

enjoy


snygga t-shirts från Blackbook


alla kostar 399 kr st.

enjoy


dagens planer

13.15 - möta paula
15.00 - going home
ca 16.30 - åker till anna
ca 18.00 - jobba på en middag me anna :)
ca 24.00 - hem till anna och sova ut och njuta av lovet!

enjoy


wishlist 2009

Önskelista:

3. The influens – Urban Outfitters (med Ashley på framsidan)  

 

5. Style by Zoe  – Amazon (http://www.amazon.com/Style-Zoe-Fashion-Everything-Glamour/dp/0446535869/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1260056572&sr=8-1#noop )
 

1.     Juicy Couture hoodie strl S slutsåld! hoppas dom har köpt den :)

Pengar till england  

2.Kjol (http://www.chicy.se/shop/ ) 99 kr (tredje längst ner) strl: XS-S

också slutsåld!  

 

3. skjärp från HM (http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_ACC_SKA&shoptype=S ) strl : S 40 kr färg svart

 

 

 

Peace örhängen från Cocoo (http://www.cocoo.se/web/article.asp?artID=8059 ) 195 kr

 

enjoy 


snyggsnyggsnygg!


såå snygg,199 kr från HM !! den här vill jag ha

enjoy


boooring

verkar inte bli nått ikväll,hemmakväll.

enjoy


dagens outfit



avslutnings outfit:

tröja med volang (grå) - Zara
kjol (svart) - Forever21
tajts med dragkedja (svarta) - Bikbok
rosett (svart) - HM
armband (rosa) - Cocoo
armband (guld) - present

enjoy


yeeey jullov!!

yees det vi alla har väntat,nu börjar mitt ca 3-veckors jullov :) underbart! idag har jag druckit varm choklad m. grädde tillsams med anna&becka.. btw shit vad mkt snö det är ute,jag är redan trött på den.. typ snöstorm 24/7. ikväll ska jag nog bara träffa dom gamla vanliga och bara kolla på film. i allafall så ska jag försöka ladda upp en dagens outfit såå ,see ya

enjoy


answer



SVAR: ni hittar dom på hm och just nu är dom nersatta till 200 spänn,nice! men dom har tagit slut på internet :( jag som hade tänkt och beställa dom aja,säg till om nån ser dom!

enjoy


sleep tight

hörs imorgon :)

enjoy


vilma wants


funderar verkligen på att slå till på de här .. vad tycker ni ? KOMMENTERA!

enjoy


get to know me


enjoy


dagens låt

Westlife – Something Right

enjoy


mina saker från Sonia Rykiel for HM har äntligen kommit :D


199 kr
älskar dom! beställde även ett par tofflor, men dom var för små så dom ska jag byta till en större storlek.. yey,jag har inte babyfötter längre!

enjoy


försenad facelook


i måndags hann aldrig ladda upp den ..

idag har jag spenderat dagens i skolan och i stan me becka.. köpte lite julklappar,vilket var nödvändigt även om jag önskat att jag skulle kunna köpt något fint till mig själv :( ja ja gillar att ge bort också men att få är ju endå bäst!

enjoy


answer



SVAR: japps men just i natt ska jag spendera kvällen/natten hos becka eftersom mamma är bortrest.. men imorgon, vänta bara hiihh :)

enjoy


dagens låt

SoulKid #1 – (More Bounce In) California

enjoy


bara för att jag älskar rosetter.


den här söta lilla saken fick följa med mig hem från HM i torsdags .. 30 spenn för två

enjoy


dagens låt

Anya Marina – Whatever You Like - Single Version 

(kollade just på gossip girl och fastnade för den här låten...)

enjoy


2 snyggingar från Modekungen


snyggt,snyggt,snyggt

enjoy


sneak peak lady gaga and cyndi lauper for Mac


den första bilden på Lady gaga och Cyndi lauper för smink-märket Mac har just läckt ut på nätet ..
deras produkter kommer att hamna i butik våren 2010 :) håll ut!

enjoy


lys upp din vinter med neon-rosa


det här fick följa med mig igår,25 kr kostar de och finns b.l.a på Lindex .. hur bra som helst

enjoy


Lady gaga in Elle


eftersom jag är ett troget fan av gaga så kommer jag säkert köpa hem det här nummret i Januari !

enjoy


vilma wants update


tröjor (svart och rosa) - HM
diadem (svart) - Sonia R for HM
klänning (svart/rosa) - Stylebystars
armband (svart) - Kapphal
mössa (ljusbrun) - Cubus
tröja (svart) - Gina tricot

allt är billigt :)

enjoy


två bugetfavoriter hos lindex



enjoy


last day

sov hos hannah igår,idag firade vi lucia i skolan .. jätte skön dag :) gröt,lussefika,luciafirande och sagostund haha

enjoy


dagens låt

Whitney Houston – Greatest Love Of All - Remastered: 2000 

enjoy


dagens facelook



enjoy


haha ibland är jag bara sååå klantig!!

idag har jag stukat foten tror jag :( spelade bandy på gympan och ja råkade vricka hela min fot och nu så haltar jag typ men nu till det klantigaste jag skulle sätta mig ner på en bussbänk och så råkar jag träffa fel så jag råkar sätta mitt i luften och ja bums ner på marken .... notera jag var själv och jag hörde några garv från andra sidan gatan ......pinsamt ahhaa

enjoy


Dakota Fanning in Teenvouge



enjoy


dagens låt

Sharam featuring Daniel Bedingfield – The One - UK Radio Edit

enjoy


sorry

har inget liv just nu plugga,äta,sova sorry imorgon är provet över då är jag tillbaks :) håll ut!

enjoy


cocoo erbjudande just till er!

just nu får ni läsare 15% på Cocoos webbshop med rabattkoden godjul ! sätt igång att julshoppa nu :)

enjoy


pics from NY







alla bilderna är redigerade i picasa 3,jag har bara tragit i ljusen och fixat skuggor typ
japp här får ni några till bilder från new york,hope you will like it!

enjoy


hello kitty!


en bild från NY

och en från africa babe :)
har inga speciella planer för kvällen kanske bara träffar becka och nån till,vi får se .. ring om nån vill träffas

enjoy


plåtning imorgon


bild på systern min tagen av mig

imorgon ska jag få assistera på en plåtning,och ella ska modella :) om jag fattat rätt ska hon ha på sig massor av stickat,hmmm spännande

enjoy


kolla in!

HÄR!

enjoy


lördags shopping


bild: ?
idag har jag fikat på espresso house,köpt ett par nya fjäderörhängen (mina andra försvann?),pluggat och köpt nytt ID. ja det är väl ungefär de jag spenderat dagen åt :) skön dag!

en 20-lapp fick jag betala för de här,finns hos Kapphal! ingenting eller hur!?

enjoy


dagens låt

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You - LP Version

enjoy


klart!

nu har jag köpt två saker från kollektionen :) jiiihooo först kom jag inte in på hemsidan och typ lackade men tillslut ropade pappa och allt jag ville ha fanns kvar,shopping=lycka haha iallafall så böev det de här :)



enjoy


uppe med tuppen


har just följt bexs till tåget nu sitter jag och väntar på att Sonia R ska släppas inne på HM hemsida :) wish me luck!

enjoy


Sonia Rykiel for HM


mina favoriter :) jag har inte riktigt bestämt mig

enjoy


hemma från hanni the banni

halloj.. idag har jag pluggat igen med hanni och bexs,asså jag är seriöst slut efter den här mördarveckan och nästa kommer inte att bli bättre då väntar biologiprov (kan inte nått!) och sv-förhör sen är allt förbi och jul-looov tror aldrig jag har förkänat ett lov mer. just nu är det so-plugg och mammas pojkar som står på planeringen :) nej men nu ska jag sluta vara så negativ .. mitt godisförbud är slut,julen är snart där och därmed lovet,mammas pojkar börjar nu och imorgon är det fredag :D

enjoy


god morgon bloggläsare


sitter och pluggar sp,har provet idag :( men nu ska jag bege mig till tåget .. önska mig lycka till! hörs senare :)

enjoy


jag = en äkta boktönt!



dagens facelook,tee abercombie and fitch och kofta från forever21


fick hem två böcker från cdon.com.. modellsommar av Paulina (som sitter i Top model juryn) och LA candy av Lauren Conrad :)

enjoy


dagen


bild från igår
idag har jag pluggat .. förvånade? pluggade iallafall me martin&anna vi bakade även kladdkaka,mums! jaa sjukt mkt skolan den här och nästa vecka så de är därför min update är kasskasskass.. hoppas ni förstår,men vänta bara till jullovet :)

enjoy


dagens låt

Black Eyed Peas – Meet Me Halfway 

enjoy


RSS 2.0