diademet som jag köpte igår



mitt snygga diadem från Miu miu,var nersatt från 650 dk till 227 dk,fynd!


idag var jag i köpenhamn!

tjoo. idag var jag som sagt i Köpenhamn,yeeah.. fick med mig en marc jacobs tee,ett miu miu diadem och ett par super läckra klackar haha.. bilder lägger jag upp imorgon,imorgon ska vi bara gå runt i lund och fika och så,sen på måndag ska jag en sista gång till Köpenhamn igen,och sen hem! försöker övertala pappa om att få en jätte söt liten vår jacka med en rosett på från Marc by marc .. får vi se om det funkar ;)

enjoy


lov!!!

hej på er :) hoppas ni njuter av lovet,just nu sitter jag i hotell lobbyn på vårt hotel i lund :) imorgon ska vi till köpenhamn så de ska bli kul,äntligen kom mitt 2 gammla inlägg upp .. ska bli bättre på att blogga då igen! igår färgade jag mina ögonbryn och ögonfransar,det blev skit bra! älskar mina nya ögonbryn,äntligen syns dom mer.
anyway,bilder kommer när jag e hemma eller kanske snart om pappas dator funkar :) ha det cooolt!

enjoy

looov,snart!


två bilder på mig från förra helgen hos elsa,kommer fler till facebook snart!

anyway,snart lov..efter två prov den här veckan så kommer jag nog vara rätt slut! åker till Köpenhamn på fredag med pappa&eva kommer inte att kunna shoppa nått eftersom jag håller på att spara till England men men kul endå.. imorgon ska jag och becka in till stan,shoppa,färga fransar&bryn och sola kanske,måste! så jag kommer inte hinna uppadatera förrens mån i värsta fall,men nu ska jag bara klara av det här sista provet och sen ska jag njuta av lovet! :)

enjoy


inget internet

modemet pajat,bajs!

enjoy


te,middag och rykiel



Sonia Rykiel pour HM,399 kr
idag drog jag mig till hm och köade. fick med mig den tröjan jag var ute efter,men herregud folk var galna sprang runt,välte ställningar och drog! det var en upplevelse .. idag har jag inte gjort så mkt mest pluggat,druckit en kopp te med pappa&ella och hyrt film! funderar på en hemmakväll,jag är rätt trött . :)

enjoy


gårdagens outfit



stickad tröja (vit) - Tessie
tajts (svarta) - Gina tricot
halsband (silver) - Bikbok
armband (nit) - Lindex
blå nails :)

enjoy


turkos


face
gud vilken dålig bloggare jag är,jag har varken tid eller lust! skola,skola,skola är det som är i mitt huvud just nu blää nästa vecka kommer jag att få ett par ex antal break downs tror jag eftersom jag har
2 prov
1 läxförhör,kanske 2
1 redovisning
1 diagnos
1 jympa pass
och läxor,hur fan ska jag orka?
så nu vet ni vad jag ska göra i helgen,men på fredag ska jag iallafall till Romme och sen vidare till Elsa :)

enjoy


babysitting

hörs snart!
enjoy

ingen dator

japp.hörs imorgon :)

enjoy


sugna på smycken ?

då ska ni besöka cocoo , just nu så får ni nämligen 15% på allt om ni skriver in bloggspecial
hope you like it!


insp collage


åååh vad jag vill ha ett brunt mocka hermes skjärp!

enjoy


answer


SVAR: JAA jag är jätte nöjd med kameran! den passar mig perfekt,men nu vill jag skaffa ett stativ så att jag kan ta dagens outfit bilder på mig själv! men jag tipsar stark om canon 500D !

enjoy


I'm back on track ...............not!

idag är jag sjuk,halsont.. nu är jag hemma iallafall från en lyckad helg i vemdalen,det blev massor av timmars snowboarding och skidåkning,och galet mycket as garv! min nacke hurtar ,aaah blir galen.. måste packa upp mina saker,måste plugga men har inga böcker hemma. aja har ni inget bättre för er kolla på den här,rolig enligt mig!

btw R.I.P Alexander Mqueen :(

enjoy


-

kommer inte att kunna skriva nått i helgen eftersom jag ska till vemdalen med dom bästa :) god helg!

enjoy


ny tee från Zara :)


äntligen min! 280 kr fick jag betala för den här snyggingen..

enjoy


dagens outfit



dagens outfit:
kjol (mönstrad) - Urban Outfitters
strumpbyxor (svarta) - ?
linne (svart) - Topshop
mörka naglar och mitt vanliga guldarmband

enjoy


gaaaasssh!

nu kan man se bilderna på Sonia Rykiel kollektionen :D jaaa. funderar redan på några saker! check it out!

enjoy


dripp dropp


från min ballkong

idag har jag bara pluggat som vanligt känns det som.. fattar inte att en skolan kan ställa så jävla höga krav! bajs,aja hörs imorgon kanske på bättre humör då.. :)

enjoy


hur stavar man himmel M-O-N-K-I


Monki,250 kr.. villl haa!

enjoy


söndag

idag har jag bara tagit en härlig promenad mitt i stan i det underbara solljuset,sen har jag bara pluggat!

pappa

enjoy


bubbelgum



tugga tugga plugga plugga.

enjoy


the ring



HM,50 kr :)

enjoy


kvällens outfit


basic

kvällens outfit:
blus (grå) - See by Chloé
byxor (svarta) - Sand
plus mörklila naglar och mitt vanliga armband från lindex :)

enjoy


dagen som gått

idag har bestått av powerwalk me annie,fottning,flickan som lekte med elden och kak-bak ! middag snart med familjen på nått hemligt ställe?

enjoy


boooring



kommer fler,blogg.se vill inte sammarbeta!

enjoy


killer-shoes


acne

enjoy


thank god it's friday!


pic: me
japp låt rubriken tala för sig själv! ha en bra fredagskväll,hörs imorgon :)

enjoy


nya bilder




kommer fler,men hinner inte ladda upp fler nu! puss och godnatt

enjoy


answer

det var nån som ville att jag skulle säga vad jag tyckte om storbloggarna? vilka de nu är.. haha vrf är det så kul fråga men men skit samma här kommer de,just for you:

KENZA - gillar hennes stil men hon verkar vara lite tråkig i irl.. men gillar hennes blogg!

BLONDIE - duktig tjej som lyckas,det kan ingen ta ifrån henne men snälla hon är ju typ 20 år och går på parmiddagar och jobbar fulltid,kanske dags att bara chilla och vara en vanlig 20 åring?

PAOW - hon verkar skön på något sett! gillar faktiskt bloggen,men hon ser ju lite billig/fjortis ut! men skön tjej med rätt okej stil

DESSIE - omgoen,men jag tror inte hon är likadan i bloggen som i irl .. nej tjejens blogg är bara trash men endå så läser jag den ibland,så hon vet vad hon håller på med!

KISSIE - hon säger att hon spelar,men jag tror inte på de längre läppförstoring,nu bröstförstoring och bråkar med 15-åriga fjortisbloggare snälla väx upp!

FOKI - haha såå rolig dialekt! verkar gullig men jag har inte fasnat på hennes blogg,den är okej! lite för tråkig för mig.. men såå gulli gull gull

missat någon?

enjoy


...



enjoy


s-j-u-k-t


OMG hittade den här på kenzas blogg,sjuka duktiga tjejer.. svårt att fatta att dom är männikor och inte typ utomjordingar ..freaky!

enjoy


halsbandet som alla vill bära


200 kr på HM,som hittat!

enjoy


gårdagens outfit


japp här är den tråkiga outfiten men men ..

gårdagens outfit:
tee (svart) - Köpenhamn
jeans (blåa) - Nudie
armband (svarta,guld) - Lindex,Cocoo,HM och present
haha och mina mobbade randiga strumpor!

enjoy


ny kedjetopp


150 kr från Lindex,love it!

enjoy


bloppis


Kjol (kort) från Abercombie and fitch,pris 200 kr (orginal: ca 500 kr) storlek: 00 = xxs/xs,jag får precis på mig den :) intresserad? maila mig på [email protected]

enjoy



bloppis




skor med kilklack,100 kr (orginal pris,199 kr) ! väldigt bra skick,använda ca 1-2 gånger. storlek : 36
om du är intresserad eller har frågor maila gärna mig på [email protected]
:)

enjoy


jag bara älskar den här klänningen!


galet snygg,men såklart slut i min storlek! too bad

enjoy


dagens insp ++++


gaga är för cool.

enjoy


RSS 2.0