hemma hos hanni the bunny

japps,först till becka och nu hemma hos hannah ... skulle gått bus eller godis haha men sen kom jag på att jag hade godisförbud? aja tidigare idag träffade jag marre,vi fottade ella (ma sister) hah och typ gjorde eget godis som jag inte fick äta :( japp inte mkt mer.. tråkigt inlägg

enjoy


lastnight

var ja hemma hos niclas :) där befann sig douglas,hannah och richard..vi kollade på nån jätte konstigt men faktiskt rolig tv-serie haha. sen var det battle mellan mig och hannah i crazy cabbie som de heter nu,namet suger.. anyway idag ska jag antligen träffa sophia eller marie och senare bus eller godis :)

enjoy


Bad romance - Lady gaga



enjoy


Megan Fox in Nylon magazine







enjoy


praoträff och stan

idag har jag bytt ett linne,träffat min hanledare inför min prao om två veckor tror det kommer bli riktigt kul! sen sprang jag förbi en bok affär och haffade den efterlängtade romanen från Sofi Fahrman :)

bild:lånad av Sofi

enjoy


ännu ett armband jag älskar


40-60 kr från Lindex.. jag kan nästan slå vad om att det redan är slut överallt men om inte så ska jag nog slå till.

enjoy


my closet






min nya stora garderob,ikea :)

enjoy


dagens outfit


hatar bilden men men

dagens outfit:
tajts (leopard) - Urban outfitters
kjol (svart) - Filippa K
tee (svart) - Köpenhamn
armband (svart,silver) - Lindex och HM
kofta (svart) - Custommade
plus mörklila naglar :)

enjoy


nytt



1.Lindex 50 kr?
2. Cocoo 125 kr

nitkjolen 200 kr från Monki

enjoy


dream bag



just nu drömmer jag mig bort i en rosettväska från 3.1 Philip Lim kolla bara själv !

enjoy


super mysig kväll tjejer :)

jahapps hemma igen. det blev ingen bio men det blev en riktigt lyckad middag på favoriten Fridays :),efter skulle vi egentligen ha sett Fame men vi hann inte så istället drog vi hem till hannah och hyrde med oss en ny Bring it on och köpte med oss ett lass godis plus massor av snacks,mahha! när vi var påväg till biografen så hade det varit en premiär så vi såg :Elin kling,Mika(robison),Sibel(Idol) och Emd killarna hahha vi tog även kort med hahhaa :D.. ja har tyvärr inga bilder men ska få Ebba att lägga upp bilden med

sjukt bra låt!

enjoy


kvällens outfit




kvällens outfit:
kjol (svart) - Forever21
långärmadtröja (mörkblå) - Spleaded
strumpbyxor (svart) - Okänt
halsband (mörkblått,silver) - Kedja från en väska(gina),HM
diadem (svart) - HM

enjoy


girls night

hej på er :) nu kommer min upptatering att falla på plats igen,idag vaknade jag halv 1,inte bra var typ jätte trött igår.. anyway gårdagens kväll blev inte som planerat aja var med erik&simon och typ gjorde ingenting haha.. idag ska jag gå på bio och käka ute med ett gäng tjejer,tror det kommer bli jätte mysigt :)

enjoy


jag är beroende av nitar just nu.


bild:dollyblond

enjoy


min bara min


nu är den lilla nitkjolen min,200 kr från Monki :)

enjoy


I want I want I want



500 pixs,Monki

enjoy


tennis,bio,hot snacks,despan och övernattning


bild: ?
samanfattning av gårdagen :)
igår så vaknade jag upp hos becki,stack och spelade tennis me pappsen.. sen åkte vi hem gick på bio med resten av familjen direkt efter begav jag mig hem till hannah :) som just hade kommit hem från Köpenhamn.. dit kom erik&becka vi kollade på Despan och satt och pratade,mys! nått som inte var lite mys var att jag skulle försöka vara bättre än en tjej på bring it on så jag skulle alltså sparka upp mitt ben högt som jag bara kunde så jag tog för mkt sats så jag sparkade mitt rakt ner på golvet,detta resulterade i en riktigt illröd skinka hahha och en uppskrapad armbåge.. haha erik satt och verkligen as garvade och sa att de va typisk mig vet ej vad jag ska typ om händelsen .. anyway nu är det bestämt jag och becka ska till england i 4 veckor för att komformera oss!!! :)

enjoy


förrgårdagens outfit



jag lite efter men bättre sent än aldrig :)

förrgårdagens outfit (kan man säga så?):
t-shirt (vit,oversize) - Bikbok
kjol (svart) - Filippa K
strumpbyxor (svart) - Wolford
armband (svarta och guld) - Coco,Lindex och present
plus mörka naglar

enjoy


Clock - Coldplay



enjoy


what I did yesterday.

igår så va jag först i stan och köpte ett nitarmband från Cocoo,där var det special dag och bloggerskan Foki va där och alla fick 15% fast jag fick 20% eftersom jag samarbetar :) .. aja,på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt kollade på The hills och åt lantchips (mums) och hann med en promenad till och med .. idag har jag varit en snabbis i stan och köpt nytt I.d smink och hudkräm saker som jag bara behövde :) om jag har tid så kanske jag laddar upp dagens outfit ikväll! temat:rockigt aja

armbandet

enjoy


tick tock - Kesha


en av favoritlåarna just nu :)

enjoy


right now


ja en liten bild på mig.nu e jag hemma hos becki :) haha,hon ska till Idol! coolt va.. själv ska jag snart vidare hem till anna och vi ska typ träffa simon&erik.. sorry att min blogg suger just nu,.snart är jag back med dagens outfits och annat kul :)

enjoy


Gästblogg

Becky blommwood här!
Eftersom inte Vilma uppdaterar tänkte jag att jag skriver lite på hennes blgg i smyg..
Idag är det en as bra dag för vi börjar kl 12, de e fredag och sen är det lov tjohoo ;)
Vad ska ni göra på lovet?
Igår hade vi maskeraddag och jag klädde ut mej till en äcklig Tönt!
Vilma derremot e såå tråkig så hon klädde inte ut sig skäms på Vilma..

Nu ska jag ut och käka frukost.



Puss på er <3


kalas firande

skulle på fest men jag blev typ sjuk,haha aja så nu är jag och firar min moster hemma hos kusinerna :)
en liten wierd bild på mig
enjoy

at beckas ;)


just nu är jag hemma hos becky blomwood,överraskade? lockade håret igår har dock försvunnit rätt mkt under natten,kanske p.g.r av min mobbade natttandställning haha? vad tycks ?

enjoy


nyinflyttad och glad !

just nu sitter jag i den nya lägenheten :) trivs jätte bra! den är 180 kvadrat och ligger 10 min från stureplan samt 10 min från Östra.. jag har inte så mkt bilder att erbjuda(bloggar på halvsyusters dator) så här kommer en lista på vad jag kommer att satsa på i höst :) kul att ni kommenterar så mkt mera,mera,mera säger jag bara!

höstens måste :
mörka naglar (svart,lila,brun eller blåa)
nitar (love love love)
päls (vad som helst väst eller mössa!)
lårhögastövlar
leopard
färg (glöm inte bort det i höst)
mkt smycken (armband,ringar och halsband!!!)
mynthalsbandet (lindex har ett super snyggt)
uggs (klassikern)
och tillsist knästrumpor love it

enjoy


too little time

idag flyttar jag och pluggar. just nu har jag inte alls tid med bloggen vilket har resulterat i bloggtorka.det blir inte bättre av att jag inte alls har något internet hos mamma (varannan vecka)! när jag flyttat in ordentligt i den nya lägenheten och skaffat internet hos mamma kommer bloggningen att go back to normal.. detta kan somsagt dröja,men sluta inte läsa och kommentera!! kommer dock att slänga in så många inlägg som jag orkar/kan per dag.vissa dagar kan det vara som vanligt medans vissa dagar kanske det inte dyker upp något inlägg alls :( .. aja,håll ut och

enjoy


redigera

jag har verkligen fasnat för det här med att redigera olika bilder,själv gör jag det snabbt&enkelt i Picasa 3 .. här får ni en before and after ;)

före

efter
vilken gillar ni mest? kommentera så att jag orkar blogga lika mkt som förrut!!

enjoy


it's getting cold outside


sämst bild

fingervantar från Zara,79 kr

enjoy


Lördagens outfit


facelook min nya nitmössa från Zara :)

nya pälsvästen,Vila leoparadbody,Bikbok
klackar diechmann? nitring,Glitter
hårsnoddar,hm halsband,Hm och Bikbok


I don't know what i'm going to say this time

jag är en uselbloggare,en av dom som jag lackar sönder på för att dom aldrig upptaterar haha.. just nu sitter jag och knaprar på en Bondekaka,mums! tidigare idag har jag sutit barnvakt och varit i mörby c me becki :)
helgen bjöd på fest&tjejmiddag/ännu en fest :) kulkul. snart längs en bild in på min nya pälsväst(ej äkta päls) i'm lovin it...

enjoy


RSS 2.0