aaah jag dampar!

ja vet inte vad som är det jävla fucking problemet med att ladda upp bilder just nu? nån annan där ute som har en blogg och lider av samma sjukdom? jag har massor av bilder på nya saker och bilder från mina lilla tripp som jag vill dela med mig av men men just nu när det är lov och jag bara är hemma och har tid över,just då ska det såklart krångla! aja ska inte klaga för mkt,i förrgår glömde jag att berätta att jag gick och såg Valentines day som det stort gäng bra skådisar medverkar i,den var ganska bra men hade nog hoppats på lite mer! och idag är det dags för bio igen,Alice i underlandet men tyvärr var alla biljetter i 3D slut så det får bli utan.. aja fan vad tråkig information! gaah vad mkt jag svär nu också,putsingen på de haha nej men gud vad töntigt

enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0