gash vad dålig jag är!

jag erkänner på senaste tiden har jag blivit en av dom där bloggarna som aldrig aldrig typ skriver,men jag ska försöka bättra mig.. men just nu är skolan prio 1 ! idag har jag shoppat och varit barnvakt ,det blev ett par efterlängtade tights från GT och ett par ljus rosa retro solisar från Bikbok,bilder kommer! ska även lägga upp bilder på sakerna från Köpenhamn om jag är hemma ikväll :) just nu gör jag typ inget,facebookar och lyssnar på mina underbara spoti lista :) .. här kommer några av mina favorit låtar just nu :
1. Owl City – Fireflies
2. 3OH!3 – DONTTRUSTME - Explicit Album Version
3. Karl Wolf – Africa (Album Version)
4. Miike Snow – Animal
5. Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
6. Placebo – Running Up That Hill
7. Katy Perry – Waking Up In Vegas (Radio Edit)
8. Joseph Arthur – Honey And The Moon 
9. Kings Of Leon – 17
ni får kommentera mer det får mig att vilja uppdatera mer! ni är så snåla  puss på eer

enjoy


Kommentarer
Postat av: mah name is Minnie pig

självklart ! upptaderaaa meeer..sämsta update ever.. fin blogg :)

2010-03-03 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0